Między Kurowem a Skrudkami nawierzchnia jest prawie gotowa. Kolejny odcinek – do granic województw lubelskiego i mazowieckiego – drogowcy ułożyli ok. 40 proc. betonowej nawierzchni trasy głównej.
Zobaczcie GALERIĘ ZDJĘĆ z prac na S17: Lublin-Warszawa >>>
Prace na trasie Skrudki-Kurów Zachód (13 km) ruszyły na dobre wiosną ubiegłego roku. – Obecnie oprócz prac przy wykonywaniu nawierzchni, betonowej i bitumicznej, trwają prace przy obiektach inżynierskich. Budowane są, między innymi, przepusty w ciągu obecnej DK17, co wiąże się z trzema krótkimi objazdami – informuje Krzysztof Nalewajko z lubelskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Polecany artykuł:
Do końca roku ruch ma wrócić na starą drogę, a nowa zostanie oddana do użytku w II kwartale 2018 r.
Odcinek Skrudki-granica województw (20,2 km) jest bardziej rozkopany. Prace ruszyły tam wiosną 2017 r. Obecnie drogowcy ułożyli ok. 13 km nawierzchni betonowej – z planowanych 32 km (w przeliczeniu na jedną jezdnię).
>>> Lublin: Samobójstwo młodej studentki? Dziewczyna wypadła z okna akademika
– Trwają prace przy obiektach inżynierskich, w tym największym z nich – moście na Wieprzu. Już niedługo kierowcy skorzystają z nowego wiaduktu w pobliżu stacji paliw koło Sierskowoli – informuje Nalewajko.
Drugi odcinek ekspresówki ma być gotowy w połowie przyszłego roku.