Wyborcza reklama Grzegorza Gorczycy w Nowym Tygodniu Chełmskim stała się hitem sieci. Postulaty kandydata są... imponujące!
Wśród postulatów jest m.in. 1000 zł na każde dziecko – tygodniowo! Do tego bezpłatna komunikacja miejska i taksówki, działki budowlane i domy za grosze, nagrody finansowe za dobre stopnie na świadectwach dzieci.
Obok zdjęcie (bez obróbki „usterka Photoshopa”) i nazwisko kandydata – Grzegorza Gorczycy. Takie ogłoszenie ukazało się w Nowym Tygodniu Chełmskim.
>>> „Ujeżdżał” pomnik Kaczyńskiego. 45-latek z Rzeszowa sam się zgłosił
>>> Lublin: Dwóch mężczyzn przez wiele godzin gwałciło bezdomną kobietę [WIDEO]
Jest tylko jeden problem: Gorczyca nie zamierza kandydować. Dopiero dwie strony dalej, w kolejnym ogłoszeniu, wyjaśnia, że... to tylko przedwyborczy żart.
>>> Tragiczny bilans wakacji na lubelskich drogach. 49 osób zginęło, a 307 zostało rannych [AUDIO]
„Mój program na str. 7 to WIELKA ŚCIEMA” – informuje kandydat. I wyjaśnia, że ogłoszenie jest żartem, ale wycieczki organizowane przez stowarzyszenie WeRwA, są „realne, ciekawe i korzystne cenowo”.
Zabieg marketingowy okazał się skuteczny, a ogłoszenie chełmskiego „kandydata” lotem błyskawicy obiegło całą sieć!