Wadliwy produkt w Biedronce! Sklep prosi o zwrot, da rekompensatę

2017-06-22 10:26

Sieć sklepów Biedronka opublikowała komunikat, w którym prosi klientów o zwrot jednego z produktów wycofanych z oferty. W zamian oferuje bony towarowe.

Biedronka wycofuje wadliwy produkt

i

Autor: Archiwum serwisu Biedronka wycofuje wadliwy produkt

Sklep prosi o zwrot osłonek przeciwsłoneczne na szyby samochodowe, które były dołączone jako gratis do promocyjnych zestawów innych produktów dostępnych w ofercie od 15 maja. Wadliwe osłonki można zwrócić w dowolnym sklepie do 18 września 2017 roku. Nie ma konieczności okazania paragonu za zakup promocyjnego zestawu, więc osłonkę otrzymaną np. w sklepie na Czubach czy Czechowie można bez problemu zwrócić w centrum Lublina.

Rekompensata!

Klienci, którzy dokonają zwrotu w ramach rekompensaty otrzymają bony towarowe o wartości 15 złotych do wykorzystania w sklepach sieci Biedronka. Bony będzie można wykorzystać do 30 września, z wyłączeniem papierosów, alkoholu oraz mleka i preparatów żywienia początkowego - czytamy w komunikacie.

W przypadku pytań, klienci są proszeni o kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci Biedronka pod nr tel. 22 205 33 00.

Nie wiadomo, co jest przyczyną konieczności zwrotu osłonek przeciwsłonecznych do sklepu, sieć nie podała takiej informacji w komunikacje. Jednak ze względu na bezpieczeństwo, lepiej zrobić to jak najszybciej.

ZOBACZ TEŻ >>> ESKA Summer City przyjedzie do Lublina! Gdzie będą się bawić?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki