O sprawie poinformował portal spottedlublin.pl. Mieszkaniec Lublina z okazji Międzynarodowego Dnia Pizzy postanowił kupić włoski przysmak w sklepie przy ul. Romantycznej. Jakie było jego zdziwienie, gdy w środku potrawy znalazł gwóźdź.
Lidl odniósł się do zaistniałej sytuacji i wydał w tej sprawie oświadczenie, zapewniając jednocześnie, że jakość produktów kontrolowana jest na każdym etapie ich wytwarzania i dostaw.
"Chcielibyśmy poinformować, iż zdrowie i bezpieczeństwo produktów to dla nas kwestia priorytetowa. Rocznie przeprowadzamy ponad 7500 badań w niezależnych, akredytowanych laboratoriach (badania te nie są wymagane przepisami polskiego prawa). Jakość produktów kontrolujemy na każdym etapie łańcucha dostaw. Współpracujemy tylko z zaufanymi dostawcami, od których wymagamy certyfikatów jakościowych, takich jak IFS czy BRC– wszyscy dostawcy produktów marek własnych dla Lidl Polska mają takie certyfikaty" - czytamy w oświadczeniu wystosowanym przez Lidl.