Województwo lubelskie będzie widoczne nie tylko podczas koszykarskiego mundialu 2019, ale także podczas innych imprez międzynarodowych. – Oprócz Mistrzostw Świata, to także eliminacje Mistrzostw Europy na 2019 i 2020 rok i mecze towarzyskie – mówi Jarosław Stawiarski, marszałek województwa lubelskiego.
Logo „Lubelskie” będzie tłumaczone na język chiński i polski – mówi prezes PZKosz, Radosław Piesiewicz. W Chinach stawiamy oczywiście na chiński, chcąc dotrzeć do szerokiego odbiorcy – dodaje. Logo „Lubelskie”, przetłumaczone m.in. na język chiński, pojawi się więc np. jako element oficjalnej odzieży kadry narodowej (koszulki, spodenki, bluzy czy buty). Logo i informacje o naszym województwie będą dystrybuowane też w materiałach prasowych i marketingowych.
Przypomnijmy, że polska reprezentacja po 52 latach awansowała do Mistrzostw Świata w Koszykówce. – Traktujemy to jako ogromną szansę na ściągnięcie inwestorów zagranicznych, nie tylko z Chin – tłumaczy Stawiarski.
„Koszykarska” promocja będzie kosztowała województwo 1 milion 200 tys. złotych. Kontrakt obejmuje także występy żeńskiej reprezentacji.