>>> Netflix ogłosił tytuł serialu, w którym zobaczymy Lublin i CSK. Kiedy premiera?
Porządki mają objąć głównie szyldy i reklamy znajdujące się na kamienicach przy deptaku. Lifting obejmie także inne elementy wizualne, nawet... lodówki, z których w lecie sprzedawane są lody.
– Chodzi o estetykę. Z roku na rok widzimy coraz więcej różnego rodzaju nieestetycznej reklamy, która w żaden sposób ani z konserwatorem, ani z nikim z urzędu nie jest uzgodniona. Tym bardziej że w większości przypadków, te reklamy, które znajdują w pasie drogowym, stoją bez jakiejkolwiek zgody Zarządu Dróg i Mostów – tłumaczy mówi Marek Poznański, menadżer Śródmieścia.
>>> Dni wolne i święta w 2018 roku. Kiedy najlepiej zaplanować urlop? [KALENDARZ]
>>> Lubelskie: Kara więzienia w zawieszeniu za streaming pirackiej telewizji
Urzędnicy przyznają, że reklamy bez pozwoleń to także straty finansowe dla budżetu miasta. Z Markiem Poznańskim rozmawiał Jacek Werner, reporter Radia ESKA. Posłuchaj!
>>> Lubelskie: Pijany 16-latek za kierownicą osobówki. Stanie przed sądem
Deptak, pod względem szyldów, jest jedną z lepiej zorganizowanych przestrzeni w Lublinie, ale to właśnie on jako pierwszy dostanie opracowanie wskazujące, jak organizować reklamy i inne elementy wizualne. Sama przebudowa ma zakończyć się jeszcze przed wakacjami, potem zaczną się „reklamowe” porządki.
>>> FlixBus i PolskiBus już ze wspólną stroną do sprzedaży biletów [WIDEO]