- Ogromną wagę przykładamy do osób, z którymi będziemy współpracować. To na co szczególnie zwracamy uwagę to są ich wartości: szukamy ludzi szczerych, prostolinijnych, lubiących pracować z innymi ludźmi. Jeżeli mają entuzjazm do pracy i szczerą chęć to jest to najważniejszym wymiernikiem - mówi Michalina Dreyer, administrator ds. personalnych IKEA.
Firma zapewnia, że jest w niej bardzo dużo możliwości rozwoju i awansu ponieważ rozwój firmy uzależniony jest od pracowników.
Kogo potrzeba do pracy?
W chwili obecnej firma oferuje stanowiska pracowników technicznych (na pełny etat), sprzedawcy w dziale Magazynu Samoobsługowego (½, ¾ lub pełny etat), pracownika działu uzupełniania towaru (½ lub ¾ etatu) oraz sprzedawcy (½, ¾ lub pełny etat). Oferty pojawiają się na stronie rekrutacji do lubelskiego oddziału.
Gdzie się zgłosić?
Na początek trzeba znaleźć odpowiednią dla siebie ofertę pracy i przesłać list motywacyjny oraz życiorys za pośrednictwem systemu rekrutacyjnego (przy ofertach trzeba kliknąć „Aplikuj”). Każdy, kto wyśle swoje zgłoszenie otrzyma informację o przebiegu postępowania kwalifikacyjnego. Jeśli przejdzie wstępne postępowanie zostanie zaproszony na rozmowę. Firma przygotowała miejsce spotkań IKEA Spotkajmy się na ul. Krakowskie Przedmieście 55, II piętro.