Bilet elektroniczny będzie można kupić na określony czas albo zapłacić tylko za liczbę przejechanych przystanków. Za wszystko zapłacimy z naszej „elektronicznej portmonetki”.
Bilety i opłaty zostaną „umieszczone” w nowej aplikacji. – Gdzie będzie możliwość zakupu biletów okresowych nowej taryfy i doładowanie elektronicznej portmonetki, kasowanie biletów według nowej degresywnej taryfy przystankowej oraz czasowej – wylicza Grzegorz Malec, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie. Posłuchaj!
>>> Zabójstwa, uprowadzenia, egzekucje. Przestępczy Lublin z lat 90. [WIDEO]
>>> Lubelska fabryka „słoików”. Dokąd emigrują mieszkańcy Lubelszczyzny?
– System biletu elektronicznego przyniesie wiele udogodnień pasażerom korzystającym na co dzień z naszej komunikacji miejskiej, jak również będzie narzędziem do wprowadzenia tzw. Lubelskiej Karty Mieszkańca, zgodnie z intencją wyrażoną przez Radę Miasta Lublin w uchwale z lutego 2018 r. – mówi Krzysztof Żuk, prezydent Lublina.
>>> Kompleksowa opieka onkologiczna w jednym miejscu. Nowy ośrodek w Lublinie [WIDEO, GALERIA]
Obecny Lubelski Bilet Elektroniczny to 260 tys. użytkowników. 80-90 tys. osób korzysta z niego na co dzień. Aktualny system biletowy działa od 2008 roku.