Kultowe samochody z czasów PRL
Jakie auta królowały w okresie PRL-u na polskich drogach? Oczywiście, Maluch był ikoną, lecz nie tylko on! Sprawdź kolejne slajdy i wróć wspomnieniami do nostalgicznych czasów.
Syrenka
Syrena, produkowana od 1957 roku, była jednym z pierwszych polskich samochodów osobowych po wojnie. Choć miała wiele niedoskonałości (m.in. dwusuwowy silnik o charakterystycznym "jęku"), zdobyła sympatię Polaków za swoją niezawodność i dostępność.
Żuk, czyli pracowity wołek z Lublina
FS Lublin rozpoczął produkcję Żuka w 1959 roku. Ten charakterystyczny, kanciasty dostawczak był wszędzie: jako furgonetka, sanitarka, radiowóz, a nawet mini-autobus. Prosty, wytrzymały, z napędem na tylne koła, był nieodłącznym elementem życia gospodarczego PRL-u.
Żuk, czyli pracowity wołek z Lublina
Żuk, czyli pracowity wołek z Lublina
Żuk, czyli pracowity wołek z Lublina
Trabant 601
Trabant 601, zwany potocznie "Trabi", był symbolem NRD-owskiej motoryzacji, ale i w Polsce zyskał spore grono fanów głównie dlatego, że dało się go dostać szybciej niż rodzimą Syrenkę czy Malucha. Produkowany od 1964 aż do 1990 roku.
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
FSO Polonez
Kultowy samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku.
FSO Polonez
FSO Polonez
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL
Kultowe samochody z czasów PRL