Polecany artykuł:
„Informujemy, że występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO oraz serwisu iPKO. Karty płatnicze działają prawidłowo. Trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Przepraszamy za utrudnienia” – taki komunikat na facebookowym profilu banku PKO BP pojawił się o godzinie 16.29.
Trudno powiedzieć, jak długo potrwa proces naprawy.
Aktualnie przy próbie zalogowania się na iPKO można przeczytać komunikat następującej treści: „Trwają prace modernizacyjne. Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia”.
W aplikacji zaś: „Błąd działania aplikacji. Wynik realizowanej operacji nie jest znany”.
>>> Pijany kierowca potrącił rowerzystkę. Uciekł, a później szedł w zaparte [WIDEO]
>>> Zamość: 17-latka podrabiała recepty. Grozi jej pięć lat więzienia
Klienci PKO BP muszą uzbroić się w cierpliwość.